Lång dag

2010-10-03 @ 18:49:19
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)

Elmer och Emilia kom förbi på förmiddagen. Det blev utelek och pizza på restaurang (inte att rekommendera att gå på restaurang med två förvildade soontobe 3 åringar och en bebis...) och sedan ännu mera utelek. Sedan bar det av hem för att städas och senare kom Amanda förbi på kaffe och samtal. Jag har varit sliten med huvudvärk från helvetet men det har gått bra ändå. Imorgon är det "förskolefotografering" för Teodor, så vi ska förbi dit en snabbis och förhoppningsvis blir det inga draman när vi ska gå hem igen snart efteråt... Kanske kan locka med Bolougnerskogen eller nåt. Öppna förskolan är ju även öppen till tolv (fotograferingen är tio) så vi kanske hinner dit också.

I alla fall, bjuder på lite filmer, jag ville visa att Vilgot faktiskt kan ta sig enstaka centimetrar framåt men han var övertrött och inte intresserad, men söt ändå så jag lägger upp filmen i alla fall. Och sedan en liten film på när jag över talträning med Teodor. Han säger ju tusen miljoner ord, men uttalet är fortfarande lite slarvigt och nasalt så jag småövar lite med honom (överambitiös mamma kanske...) för att förbättra hans uttal så att även alla andra förutom jag ska höra vad han säger ;)

 


Kommentarer
Postat av: Ammie

Vilka gullungar du har! Vad säger ni om att komma hit på en fika nångång i veckan?

2010-10-03 @ 20:02:16
URL: http://skrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback