We all love fall

2010-10-01 @ 09:14:21
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (2)
Hösten är så härlig! Så vacker, så lätt att andas, så mysig och så trygg.
Min sömnbrist börjar ta ut sin rätt. Jag känner mig alldeles yrslig emellanåt och är lite skakis. Känner mig nästan bakfull, om jag nu minns den känslan rätt vill säga; det var ju ett tag sedan...
Jag håller på och virkar på en filt. Den blir rätt olik filtarna jag brukar virka men den blir fin! Jag har köpt för lite av ett av garnfärgerna så jag kommer få improvisera en del men improvisation är jag bra på så det känns helt okej ;)
Och jag har fått alla "ingredienserna" till mitt hemliga projekt, så nu hoppas jag bara att min överhettade hjärna ska klara av att tänka logiskt så att det blir bra!
Jaja, nog om det. Idag måste det städas. Ska släpa ut ungarna på tomten och rensa ogräs också. Klippa gräset. Städa undan leksaker inför vintern som snart kommer. Njuta av solen och alla färgglada löv och den kyliga luften.

Här kommer bilder på snorunge AB.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis i efterskott till Vilgot. Stora killen nu. Tiden går fort. Jag hoppas ni mår bra hela familjen. Kram

2010-10-01 @ 14:28:28
URL: http://marieeriksson.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Håller med dig, hösten är underbar! Och förresten, vart har du köpt Vilgots strumpor?! Jag bara ÄLSKAR barbapapa!!!!

2010-10-01 @ 21:42:28
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback