Ledsen blir snabbt glad igen

2009-08-15 @ 09:59:21
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
Känslor. Känslor kan vända på en sekund, speciellt om man är ett litet barn, eller en galen mamma. Teodor har norpat en Terminator-leksak ifrån grannen (eller grannen har kastat ner den på vår tomt och Teodor var snabb med att kidnappa den). Denna Terminator vill inte riktigt göra som Teodor vill att den ska göra. Då blir man som en liten frustrerad snart 2-åring väldigt ledsen emellanåt. Men det vänder snabbt igen. Väldigt snabbt. Tre snabbshots kommer här på humörets mirakulösa vändningar.


Teodor VÄLDIG frustrerad och förolämpad


Teodor ledsen


Teodor glad igen!

Jag slänger in en bild på mig själv också, lite egocentricitet såhär på morgonen kan man alltid tåla.

Det är invigning av gymmet idag, så pappan är borta igen. Vi kanske ska förbi när Teodor vaknat upp ifrån sin morgonslummer och se hur det går för folket. Ikväll blir det kanske grillning i Bomhus och imorgon ska jag, lilla mamman, åka till mormor (Teodors mormor) i Örebro och hjälpa till att flytta in-packa upp. Spännande att se, jag har bara varit i Örebro en gång innan, det var på skrivläger i en vecka när jag gick i gymnasiet. Härliga minnen!


Kommentarer
Postat av: farmor

det känns inte bra att min lille prins blir så ledsen tror att han egentligen längtar efter famor puss på er

2009-08-15 @ 10:30:10
Postat av: Elsa

Ja, så måste det ju vara Fia ;) stackars barn

2009-08-15 @ 10:41:28
URL: http://barnbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback