Föräldrabloggar.se

2009-07-14 @ 11:08:43
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)

"Barnbus:

En väldigt charmig mammablogg, kanske den mest stilrena som vi någonsin sprungit på. Mycket välskriven och fina bilder. Om det är någon blogg som man ska se upp till i dagens kollektion så är detta denna, men smaken är som baken."  // föräldrabloggar.se


Jag fick vara med på dagens rekommenderade bloggar idag på föräldrabloggar.se (som tyvärr ska läggas ned). Det är ju liiite cred till mig ;)

Idag ska vi cykla till jobbet och droppa av Vince's keps till mamma Camilla. Annars så står tiden lika still som vanligt. Men hör och häpna; Rosenrot funkar faktiskt. Jag känner mig pigg som en mört!


Ignorera gärna det faktum att mitt hår är så skitigt att det börjat bildas dreadlocks...

Kommentarer
Postat av: Erika

jätte fin blogg

2009-07-14 @ 16:47:16
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: mormor

Skitunge, ska jag skicka en dunk hårschampoo????



Du som har en sån fin unge måste ju hålla dig själv fin oxå, fattar du inte det...

PUSS

2009-07-14 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback