Morgonmys

2009-07-28 @ 10:32:25
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Mmm... Han är så härlig min Teddis, han var sådär mysigt morgontrött och kröp upp i min famn och borrade in sig. Jag reste mig upp och började vanka omkring lite grann. Han är som en liten apunge som klamrar sig fast. Jag var ju tvungen att rota fram kameran. Ingen bra bild, men ändå!


PS. Jag har fått rejäl kritik på mitt inlägg Unga föräldrar. Mamman som skriver är av en helt annan åsikt och väldigt upprörd. Alla förtjänar att ha sina egna åsikter och känslor och om ni vill läsa ett annat perspektiv angående unga föräldrar så kan ni läsa det här. Dock så var mitt inlägg mer ett reflekterande över VARFÖR man vill ha barn i tonåren och inte ett inlägg om hur dålig man är om man är ung förälder (för jag är ju själv ung förälder och inte tycker jag att jag är dålig ;) ), vilket denna mamma verkar tro var min mening. Men man kan tolka allt så olika när man läser det, och hon tolkade det som att jag tyckte att 40 åringar är bättre än 15 åringar. I överlag. Och ja, då får hon väl tolka det så då.

Nicklaz har däckat i sängen igen och Teodor har gått för att sova middag, så nu sitter jag själv med full makt över både dator och fjärrkontroll till tv:n. Det här kan sluta hur som helst.... ;)

Kommentarer
Postat av: Icka

Mycket söta!



Kram/Fru S.

(bara så du inte undrar vem det är som smyger omkring här inne)

2009-07-28 @ 11:30:39
URL: http://pickeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback