Bebis nr 2 på bild & sjuk unge nr 1

2009-09-16 @ 13:56:28
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (6)
Teodor har fått lunginflammation :( Synd syndare och syndast. Men vi har fått antibiotika och hostmedicin och hoppas att han är frisk som en nötkärna om 5 dagar.

Idag har jag fått se bebis nr 2 på bild! Det var en sprattlig liten sak med ett hjärta som pickade på för fullt. Fick med mig en bild också.

Huvudet är till vänster och nästan dubbelt så stort som kroppen :) Det var ju en jättefin bild man fick, för att vara så tidigt i graviditeten. 9+1 är jag i idag, istället för 9+6 som jag trodde, så nytt beräknat förlossningsdatum är 20 april. Sedan får vi väl se om det förändras igen på rutin ultraljudet.

Teodor lekte Tittut och Jehovas vittne i pappas tischa.. Charmig va? ;)

Liten sjuklingsstrut, man kan ha kul även fast man är en snorbomb med elak hosta.


Kommentarer
Postat av: FARMOR

det var en liten tjej men hon blir nog stor hon oxå

Stackars farmors prins som är så sjuk hoppas att han orkar komma på fredag puss på er

2009-09-16 @ 14:31:41
Postat av: Marie

Ni har redan fått göra ultraljud. Gud så häftigt =) Visst är det nog en liten tös där inne =) Hörde om sjuklingen, men det ska nog inte vara några problem i helgen. Behöver inte vara så nära honom hela tiden, även fast man vill. Nu är det bara 2 dagar kvar sen ses vi!

Hälsa familjen, och hoppas lilleman mår bättre i helgen

2009-09-16 @ 17:02:35
URL: http://marieeriksson.blogg.se/
Postat av: mormor

Marie, jag tror ni har fel.



Krya på er båda två, kram

2009-09-17 @ 11:10:18
Postat av: mormor

Jag skrev Fia och Marie, men min dator är också lite sjuk.

Igår när jag skulle boka biljetter till Kristin och Karin så tog SJ bara betalt utan att skicka någon bekräftelse, det blev något knas i slutet på beställningen. Hoppas det reder upp sig, 480 spänn åt skogen skulle inte var så roligt....

Finns det antibiotika för datorer?

2009-09-17 @ 12:16:16
Postat av: Marie

Jaså du mormor, du tror stenhårt på att det blir en pojk till du :) Hihi! Det tror inte jaaag, na na na na! Haha. Vad det än kommer ut, så kommer den bli lika älskad!

2009-09-17 @ 13:50:28
URL: http://marieeriksson.blogg.se/
Postat av: Elsa

Härligt med spekulationer! Pappan här hemma tror stenhårt på en till pojk, jag känner mig just nu allmänt ambivalent och har ingen aning, men det ska bli spännande att se så småningom ;)

Håller med om att det blir ett lika älskat barn vad det än skulle råka bli för sort :D

2009-09-17 @ 15:15:08
URL: http://barnbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback