Vad är det jag hör!

2010-10-02 @ 20:40:53
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (6)
Ja, här lever jag i min egna lilla bubbla, och då är det tur att Dansfeber visas och att jag råkar ha tv4 på just precis nu så att jag fick reda på att Unni Drougge gett ut en NY BOK som heter Bluffen, bara nu i dagarna. Tänk att jag hade missat det annars, vilken katastrof. Och nej, jag är inte ironisk. Jag har alla andra böcker av henne. Hon är en utav de coolaste författarna. Jag har läst sönder Andra sidan Alex som hon skrivit. Bokstavligt talat läst sönder.
Och hur blev det med Denise Rudbergs nya elegant-crime roman som jag skulle köpa?! Det kom ju fasiken ut för två månader sedan. Och vad hände med alla nya böcker som jag hört att Johanna Nilsson gett ut? Alltså vad är detta... Nej, skärpning! Akademibokhandeln imorgon kanske?

Kommentarer
Postat av: kristoffer

storläsarn?

2010-10-03 @ 11:50:20
Postat av: Elsa

nåt måste man ju va!

2010-10-03 @ 14:51:01
URL: http://barnbus.blogg.se/
Postat av: BGL

dansfeber? har dom feber eller har jag missat något!!! har hört att hennes böcker är hemska men sanna

2010-10-03 @ 16:44:30
Postat av: Anonym

Dansfeber är kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 17:51:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Elsa

Haha pappa, bor du under fler stenar än vad jag gör? Dansfeber är ett program där kändisar klär ut sig till andra kändisar och dansar och mimar till deras låtar. Ganska töntigt, men lite kul.

2010-10-03 @ 18:12:32
URL: http://barnbus.blogg.se/
Postat av: Farida

oh vad jag gillar unni drougge, när jag läste författarprogramet så fick jag träffa henne, hon var en tuffing. hoppas allt är fint med dig, kram!

2010-10-05 @ 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback